Een boodschap van Moeder Maria

Een boodschap van Moeder Maria 

voor jou persoonlijk

Door het jarenlang beoefenen van meditatie werd duidelijk dat ik de gave had van “helder horen”, waardoor ik boodschappen kan ontvangen  van meesters – leraren uit hogere dimensies.  Tijdens een bezoek aan Lourdes in 2009 vroeg Moeder Maria mij om haar boodschappen door te geven. 

Als u mij uw voornaam en familienaam laat weten, verbind ik mij in afstemming met uw ziel en ontvang van Moeder Maria een boodschap voor u persoonlijk.

tel 00 32 476-31 68 56

e-mail : soul-to-heart@telenet.be

Te BRUGGE – BELGIE

Je hoeft niet naar Brugge te komen, de boodschap wordt opgenomen en doorgestuurd per e-mail of opgenomen op CD.

This entry was posted in Uncategorized, Moeder Maria and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment